Як організувати роботу садка в умовах вєнного стану:
методрекомендації МОН
СТВОРІТЬ БЕЗПЕЧНІ УМОВИ
ЗДО мають стати осередками, які дають змогу дітям отримувати не лише знання та практичні вміння для життя, а й психолого-педагогічну підтримку, не втрачати відчуття приналежності до спільноти.
Створіть і підтримуйте в ЗДО безпечне психологічне, фізичне, безбар’єрне середовище для всіх учасників освітнього процесу.
Видавайте за можливості своєчасно внутрішні накази, що регламентують організацію роботи ЗДО в умовах воєнного стану.
Оповіщуйте учасників освітнього процесу про виникнення надзвичайної ситуації.
Інформуйте про межі поширення, наслідки, способи та методи захисту, а також про дії у зоні можливої надзвичайної ситуації відповідно до алгоритму дій та інструкцій з безпеки життєдіяльності в умовах воєнного стану.
Вводьте в дію Плани евакуації учасників освітнього процесу, якщо є загроза життю та здоров’ю учасників освітнього процесу.
Розробіть план заходів консультативної, методичної, організаційно-педагогічної роботи з батьками вихованців в умовах воєнного стану.
НАЛАГОДЬТЕ КОМУНІКАЦІЮ
Організуйте зворотний зв’язок із працівниками ЗДО та батьками вихованців через сайт закладу, електронну пошту або інші соціальні мережі, засоби зв’язку.
Зарахуйте до закладу дітей раннього та дошкільного віку із числа внутрішньо переміщених осіб за місцем тимчасового проживання.
Залучіть тимчасово переміщених дітей та членів їхніх сімей до різних програм з дошкільної освіти.
Основні форми онлайн-комунікацій: відеоконференція, форум, чат, блог, електронна пошта, анкетування, соціальні мережі.
Розміщуйте на сайті ЗДО завдання і рекомендації для батьків щодо роботи з дітьми, відповідно до їх віку.
Створіть групи з батьками, вихователями, психологами в соціальних мережах Viber, Telegram, WhatsApp тощо для отримання інформаційно-освітніх та психолого-педагогічних послуг.
Використовуйте електронні платформи Zoom, GoogleMeet, Google Classroom, Microsoft Teams та ін.